Ще ви разкажем за една сватбена фотосесия.

Млад блогер съм:) затова ви умолявам да не ме съдите много строго. Все пак основната ни работа е сватбена и семейна фотография. Да снимаш сватбена фотосесия в рим е нещо неповторимо. А да си сватбен фотограф се оказва доста интересна професия!
   Усмихната работа на различни места с различни хора. Днес ще ви разкажем за едно наше преживяване (сватбена фотосесия) през 2018та година.

Как започна всичко?

Един прекрасен ден телефона сигнализира, че има ново съобщение.
Звук, познат, но този път съдържането на съобщението беше различно.

сватбена фотография в рим с красиви младоженци

И о чудо:) Бинго:) точно тази седмица нямахме абсолютно никакви ангажименти.
Звездите се наредиха за нас:) Чак човек да не повярва.

Първоначално помислихме, че ни питат за сватбена фотосесия на шега. Същия или на следващия ден нашите вече приятели обаче купиха билетите, апартамент и разбрахме, че това не е шега.

Така започна очакването:) за въпросната сватбена фотосесия.
Времето мина бързичко благодарение на няколкото сватби и фотосесии, които бяха преди това. По конкретно ситуацията изглеждаше така.  Цяла седмица в Несебър – фотосесии. В Събота сме на сватба:) в Неделя сме на сватба,  а в понеделник на обяд се качваме на самолет за Рим (Италия), където ще снимаме сватбена фотосесия.

Пътуването

Пътувахме заедно с нашите младоженци и веднага щом кацнахме и се настанихме нямахме търпение да направим една разходка. Те вече бяха идвали в Рим и познаваха града.  Речено сторено. 4 часа пешеходна разходка сформира маршрут за сватбената фотосесия.

Същата вечер приключихме с дълги приказки зад чаша вино 🙂 и бира. Всякакви граници и бариери бяха бързо стопени. Тази традиция продължи и през следващите дни. Даже една вечер имахме забавна история свързана с 15 секунди.

В част 2 на нашето приключение, ще разкажем как снимахме вечерта и как на една от набелязаните врати ни разрешиха да снимаме буквално 15 секунди..

Малка история

И така сякаш нарочно или не.. една вечер с Женя се прибирахме от туристическа обиколка  на Рим, решихме да минем през кварталното магазинче да вземем сирене, вино и бира.. Да ама .. Магазинчето тъкмо беше затворило кепенците. На счупен английски помолихме да ни продадат нещичко и точно това ми харесва при италианците.. Едни такива. Траляля валяля и вдигнаха решетката.. Викат бързо бързо.. 🙂 имате 15 секунди:) И така направихме най-бързото купуване на продукти:)

Ден 2

Рим е изключително красив град. Фразата “vedi Roma e poi muori” си е вярна Да видиш Рим и може да умираш:). Опитваме се да пътешестваме, колкото можем с Женя и децата. В Рим се почувствахме, като у дома си. Сигурно това привлича страшно много туристи. Хубаво, че има туристи, обаче на нас не ни трябваха снимки с хиляди хора:) и за да избегнем срещата ни с тях трябваше да излезем възможно най-рано сутринта.

В 5:00 започна нашия поход. Представете си 4 човека, двама от които облечени все едно тъкмо са приключили сватбеното си тържество. Само, че бодри, отпочинали и весели. И така от автобус на автобус.. до първа ни спирка на Плаза Венеция. Точно от този площад се стига много бързо до всяка една точка! Запомнете го:)
Рим, Венеция.. Лесно е!

Фонтан Ди Треви

Когато пристигаш в 6 сутринта очакваш да няма много хора:) да ама не. От ляво снимат китайци или корейци, от дясно снимат руснаци.. от зад идват туристи. Слава богу имаме опит с фотосесии в Несебър и други туристически места, където гъмжи от хора. Всичко е въпрос на гледна точка и диалог с хората, които ние не желаехме да са в кадър.

Щтрак Щтрак и хайде към спирка 2 – тя беше на пешеходно разстояние.

Испанските стъпала

За наше учудване имаше по малко хора там. Веднага ги превзехме и започнахме да творим хубави сватбени фотографии. Самите стълби са интересни и фотогенични. Рай за един сватбен фотограф. Снимай от долу.. Снимай от горе.. Все красиви гледки.. Красиви фонове:) Не е като да си пред някоя панелка:)

Времето си вървеше и с цел да не изтървем хубавата сутрешна светлина трябваше да тръгваме към следваща спирка 3.

Колизеум и Капитолият

Тук си бяхме набелязали 3-4 места за снимки.

Определено в нашите сватбени фотографии трябваше да присъства Колизеумът.
Близо до метростанцията има нещо, като тераса:) от където се отваряше прекрасна гледка. Направихме няколко пози 🙂 и решихме да слезем долу. По пътя докато вървяхме, към стъпалата видях, че може да направим чудесни силуети на фона на Колизеума. И така без да спираме успяхме да добавим още хубави фотографии към серията.

Долу обаче вече ни чакаха стотици туристи наредени на опашката да влезнат в Колизеума… Отново правилната гледна точка ни дойде на помощ.

Умората започна да си натежава, но въпреки това се насочихме към Плаза Венеция, а по пътя ни чакаха още много красиви ъгълчета и места.. Така неусетно стигнахме до Капитолият.

Не устояхме и на красивите огради на Национален паметник на Виктор Емануил II (Рим). Вътре не ни пуснаха, но пък и оградите си бяха ок. На това място решихме да сложим точка за част първа на нашата сватбена фотосесия в Рим.
Малко преди да се приберем:) направихме и последната снимка. Просто ни харесаха сенките от дървото:) На най-обикновена стена.

Интересно ли ви е да прочетете за вечерната ни фотосесия? Скоро!

П.С.

Бяхме 4 дена там. Вторият беше изцяло посветен на фотографията. През останалите дни успяхме да се разходим из Ватикана. Да се качим на Купола на катедрала Св. Петър.
Да посетим ватиканския музей.. и много други неща:)

Може да разгледате други заснети фотосесии от нас на нашата страница.